Politica de returnare

Va multumim pentru achizitiile facute. Sperăm că sunteți mulțumita de achiziția dvs. Cu toate acestea, dacă nu sunteți complet mulțumita de achiziția dvs. din orice motiv, ne puteți returna doar pentru o rambursare completă. Vă rugăm să consultați mai jos pentru mai multe informații despre politica noastră de returnare.

Returnari

Toate returnările trebuie să fie trimise în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data achiziției. Toate articolele returnate trebuie să fie în stare nouă și neutilizată, cu toate etichetele originale atașate.

In cazul in care doriti sa returnati produsul din cauza unui defect, va rugam sa luati in consideratie ca trebuie sa sesizati si sa ne contactati in legatura cu defectul in cauza in nu mai mult de 24 de ore. Urmatoarele sesizari (dupa 24 de ore) nu vor fi luate in considerare.

Rambursari

După primirea returului și verificarea stării articolului dvs., vă vom procesa returul. Vă rugăm să acordați cel puțin șapte (7) zile de la primirea articolului dvs. pentru a procesa returnarea. Dupa procesare, banii vor fi rambursati ori prin retur, ori prin transfer bancar (la cerere). Rambursările prin banca pot dura 1-2 cicluri de facturare pentru a apărea pe extrasul cardului dvs. de credit, în funcție de compania dvs. de card de credit. Vă vom notifica prin e-mail când returnarea dvs. a fost procesată.

Procesul de returnare

Pentru a returna un articol, vă rugăm să trimiteți un e-mail la serviciul clienți la adresa mireli24shop@gmail.com pentru a obtine permisiunea de a returna produsul. După aceasta, așezați articolul în siguranță în ambalajul original și includeți dovada achiziției și trimiteți prin e-mail returnarea la următoarea adresă:

MIRELY STIL S.R.L.
Strada Libertatii, nr. 108A, Catelu, Glina, Ilfov
Cod postal: 077106

Vă rugăm să rețineți că veți fi responsabil pentru toate taxele de expediere pentru retur. Vă recomandăm cu tărie să utilizați o metodă de urmărire pentru a returna produsul.

Exceptii

Pentru produsele defecte sau deteriorate, vă rugăm să ne contactați la numărul de servicii pentru clienți de mai jos pentru a aranja o rambursare sau un schimb.

Atentie! Dacă semnalati vreun defect de fabricatie, semnalati-l pana in 48 de ore de la primirea coletului. Urmatoarele sesizari (dupa 24 de ore) nu vor fi luate in considerare.

Intrebari

Daca aveti intrebari in legatura cu procesul de returnare, ne puteti contacta la:

Numere de telefon:

+40 730 191 685
+70 761 324 477

Email:

mireli24shop@gmail.com